pl

Call to us +447458197121

Zamknij (x)
Produkty 0,00 zł
Wysyłka Za darmo!

Naklejka%20ButBox.webp

Reklamacja w ButBox - Każdy klient ma prawo do złożenia reklamacji w stosunku do zakupionego przez siebie towaru. Klient jest zobowiązany natychmiast po otrzymaniu towaru sprawdzić jego jakość, przed rozpoczęciem użytkowania w celu ustalenia stanu nowości towaru i ewentualnych niedoskonałości występujących podczas produkcji. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego, wadliwości dostarczonego przez Sprzedawcę towaru, Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie droga telefoniczną 22 2304226 bądź elektroniczną info@butbox.pl powiadomić o tym Sprzedającego (obsługę ButBox), a następnie sporządzić protokół reklamacyjny wypełniając formularz online, odpowiadając na wskazane pytania i dołączenie dokumentacji fotograficznej (min. 200 dpi zdjęcia) lub wideo.


Więcej o wsparciu pozasądowym w przypadku problemów możesz uzyskać w Europejskim Centrum Konsumenckim. Jako profesjonalna Sieć Polskich Sklepów Obuwniczych trzymamy wysoki standard usług świadczonych on-line oraz w sklepach stacjonarnych. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR. Platforma ODR stanowi m.in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami.

PAMIĘTAJ! Nie wszystkie reklamacje kończą się pozytywnym rozpatrzeniem, ponieważ powody / przesłanki względem towaru nie wynikają z winy producenta. Ważne jest użytkowanie produktów zgodnie ze standardem, a w wielu przypadkach jest ten fakt pomijany przez Klienta.


Dla zgłoszenia reklamacji przygotuj:

  • Wypełnij formularz online reklamacji i dodaj dokumentację zdjęciową i wideo.
  • Mamy do 5 dni roboczych na zapoznanie się ze sprawą i poinformowanie o dalszych krokach.
  • Opinia w sprawie reklamacji zostanie przekazane drogą mailową na wskazany adres w formularzu on-line
  • Przygotuj produkty do odesłania i umieść w przesyłce oryginalny paragon / fakturę zakupu towaru
  • Napisz na przesyłce numer reklamacji, jaki otrzymasz w mailu
  • Forma zwrotu towarów zostanie wskazana w mailu i może być bezpłatna lub płatna w zależności od miejsca zamieszkania klienta i możliwości usługi kurierskiej przez partnerów



reklamacje01.jpg

Formularz reklamacji towarów zakupionych

Jeżeli potrzebujesz skonsultować jakąś sprawę, napisz na: info@butbox.pl lub zadzwoń +48 22 2304226