pl

Call to us +447458197121

Zamknij (x)
Produkty 0,00 zł
Wysyłka Za darmo!

Najczęściej zadawane pytania przez Klientów w spawie zakupów, zwrotów i obsługi sklepu ButBox.

  • Kupno i zamówienia:
  • Jak złożyć zamówienie z dostawą do sklepu stacjonarnego?
  • Jak zmienić lub anulować zamówienie?
  • Jakie są statusy zamówień?
  • Wysyłka:
  • Jakie są dostępne metody dostawy?
  • Jak śledzić przesyłkę?
  • Co, jeżeli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
  • Jak szybko mogę odebrać towar w punkcie sklepowym?
  • Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?
  • Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
  • Płatności:
  • Jakie są dostępne metody płatności?
  • Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności poprzez PayU lub PayPal?
  • Jak opłacić zamówienie, które odbieram w sklepie stacjonarnym?
  • Rabaty:
  • W jaki sposób uzyskać rabat na towary w ButBox?
  • Zwroty i wymiany:
  • Jak dokonać zwrotu?
  • Reklamacje:
  • Jak zareklamować produkt?
  • Jaki jest termin rękojmi?
  • Przewodnik po Twoim koncie:
  • W jaki sposób założyć konto w sklepie butbox.pl?
  • Jak mogę usunąć swoje konto?

Jak złożyć zamówienie z dostawą do sklepu stacjonarnego (Kupno i zamówienia)

ButBox to sieć sklepów obuwniczych z całej Polski, które działając jako niezależne i prywatne podmioty, wspólnie tworzą u standaryzowaną ofertę dla Klientów w całym kraju. Zamawiając towary w butbox.pl masz możliwość wybrania sklepu w Twojej okolicy i rezerwację lub bez rezerwacji obejrzenie oraz przymierzenie produktu. Jeżeli chcesz zarezerwować towar na max. 3 dni możesz tego dokonać, wybierając towar w sklepie i zaznaczenie rezerwacja, która aktywuje się po wpłacie 5 zł za usługę. Jeżeli kupisz wskazany towar lub inny kwota odejmowana jest od ceny produktu, a jeżeli zrezygnujesz całkowicie pobierana na poczet wstrzymania towaru ze sprzedaży. Kolejna forma to możliwość, zadzwonienia do sklepu korzystając z listy podmiotów będących w sieci ButBox na stronie: NASZE SKLEPY W SIECI BUTBOX i porozmawianie z obsługą o towarze lub po prostu odwiedzenie sklepu i zakup osobisty.

Jak zmienić lub anulować zamówienie (Kupno i zamówienia)

Jeżeli chcesz zmienić zamówienie, skontaktuj się z obsługą ButBox pod numerem +48 22 2304226 lub napisz maila na adres: info@butbox.pl

Jeżeli chcesz anulować złożone zamówienie, musisz przesłać wiadomość na adres e-mail info@butbox.pl jak najszybciej od chwili opłacenia przesyłki. W przypadku zarejestrowania paczki i przekazania kurierowi lub ulokowanie w maszynie anulowanie nie jest możliwe do momentu otrzymania towaru. Poniesione koszty wysyłki nie mogą być zwrócone, a towar możesz zwrócić w standardowy sposób, więcej tutaj: https://www.butbox.pl/pl/content/1-wysylka-zwroty. Anulowane produkty wracają ponownie do sprzedaży. 

Jakie są statusy zamówień (Kupno i zamówienia)

  • Nowe zamówienie – Twoje zamówienie zostało opłacone i przyjęte przez ButBox jest aktualnie weryfikowane.
  • Do wysłania - Twoje zamówienie jest kompletowane i weryfikowane oraz pakowane.
  • Wysłane – Twoja przesyłka została nadana i jest w drodze do Ciebie.
  • Anulowane - Zamówienie zostało anulowane z powodu braku wpłaty, bądź złożonej rezygnacji mailowej. Towar wraca do sprzedaży i możesz go ponownie wybrać do kupna.

Jakie są dostępne metody dostawy (Wysyłka)

Dostawa przesyłek w ButBox jest realizowana przez dwie firmy: InPost i Poczta Polska. Możliwe jest również zamówienie towaru do jednego ze sklepów będących w sieci ButBox i możliwość przymierzenia oraz oględzin produktu przed zakupem. Więcej o kosztach dostawy tutaj: https://www.butbox.pl/pl/content/7-koszty-dostawy

Jak śledzić przesyłkę (Wysyłka)

Przesyłkę możesz śledzić poprzez jedną z 2 stron www firm obsługujących przesyłki po otrzymaniu na adres e-mail numeru ID przesyłki.

Co, jeżeli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem (Wysyłka)

Kurier podejmuje 2 razy próbę doręczenia przesyłki pod wskazanym adresem. Po tym czasie przesyłka trafia do lokalnego punktu odbioru przesyłki osobiście (urząd pocztowy i lokalny punkt odbioru). W przypadku zamówienia przesyłki do paczkomatu również masz 2 dni na odbiór przesyłki, a następnie trafia ona do punktu odbioru osobistego.

Jak szybko mogę odebrać towar w punkcie sklepowym (Wysyłka)

Możesz zamówić towar do jednego ze sklepów stacjonarnych w sieci ButBox. Dostarczenie towarów zazwyczaj trwa do 48 h i wymaga rezerwacji polegającej na wpłaceniu 5 zł przedpłaty, które finalnie przy zakupie, jakiej kolejek rzeczy wchodzi w cenę. Jeżeli Klient się wycofa całkowicie, jest to koszt wycofania towaru ze sprzedaży na określony czas. Jeżeli zarezerwowałeś towar w danym sklepie, masz 3 dni robocze na jego sprawdzenie, po tym czasie ponownie trafia do sprzedaży. Po okresie 5 dni oczekiwania w punkcie odbioru osobistego paczka wraca do magazynu ButBox lub sklepu stacjonarnego.

Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony (Wysyłka)

Gdy otrzymasz produkt i po jego sprawdzeniu wykryjesz jakieś uszkodzenia lub wady, powinieneś zgłosić ten fakt do obsługi ButBox, dzwoniąc pod +48 22 2304226 i pisząc na info@butbox.pl. Najlepiej jak od razu wykonasz dokumentację fotograficzną lub wideo i dołączysz do zgłoszenia, aby udokumentować jakość towaru.

Jeśli otrzymana przesyłka ma rozdarty karton lub jest zgnieciona, zrób kilka zdjęć i sprawdź towar w środku czy nie uległ uszkodzeniu. Jeżeli jest uszkodzony, również dokonaj dokumentacji fotograficznej i wideo. W takim przypadku możesz zgłosić reklamację, więcej tutaj: https://www.butbox.pl/pl/content/12-reklamacje
Zasady zgłoszenia takie same jak przy reklamacji, tylko zaznacz w polu formularza "Uszkodzona przesyłka" Masz na to maksymalnie 7 dni.
Jeżeli masz dodatkowe pytania, zadzwoń na +48 22 2304226 i info@butbox.pl, a my złożymy reklamację na usługi przewoźnika. Proces rozpatrywania reklamacji zazwyczaj trwa do 30 dni.

Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę (Wysyłka)

Przesyłka jest możliwa do wysłania za granicą, ale koszty kuriera są wyższe niż krajowe, najlepiej skontaktować się z obsługa ButBox przed dokonaniem zakupów.

Jakie są dostępne metody płatności (Płatności)

  • PayU (Szybki przelew/BLIK) – szybkie i bezpieczne płatności internetowych, które umożliwiają natychmiastowe dokonanie wpłaty za pośrednictwem rachunku bankowego:
  • Płatność kartą bankową – szybka płatność kartą za pośrednictwem systemu PayU.
  • PayPal – szybka płatność dla posiadaczy konta w PayPal,
  • Płatność przy odbiorze – możliwość płatności przy odbiorze bezpośrednio u kuriera lub na poczcie.
  • Przelew bankowy – płatność tradycyjnym przelewem bankowym na otrzymany w potwierdzeniu zamówienia numer konta.
  • Blik – popularne szybkie płatności przez telefon

Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności poprzez PayU lub PayPal (Płatności)

W celu opłacenia zamówienia dokonaj płatności za pomocą przelewu tradycyjnego na nasze konto bankowe:

  • Złotówki: 19 1750 0012 0000 0000 3729 8395
  • Euro: 85 1750 0012 0000 0000 3781 5381
  • Funty: 41 1750 0012 0000 0000 3781 5397
  • Dolary: 10 1750 0012 0000 0000 3781 5276

Fundacja MARS
ul. Mazowiecka 9
09-100 Płońsk

PAMIĘTAJ! W tytule płatności proszę podać dane niezbędne do zrealizowania zamówienia: numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie. Dane te są niezbędne do zrealizowania zamówienia.

Jeśli chcesz, żebyśmy wygenerowali Ci nowy link do płatności, bądź chcesz zapłacić przy odbiorze, skontaktuj się z obsługą ButBox pod numerem +48 22 2304226 i info@butbox.pl. W przypadku płatności za pobraniem zostaną doliczone koszty wysyłki wg tabeli https://www.butbox.pl/pl/content/7-koszty-dostawy

Jak opłacić zamówienie, które odbieram w sklepie stacjonarnym (Płatności)

Jeżeli zarezerwowałeś towar w jednym ze sklepów stacjonarnych, dokonałeś wpłaty 5 zł, które spożytkujesz na zakup lub wpłynie na poczet sklepu ButBox za przetrzymywanie towaru dla Ciebie. Będąc w sklepie i dokonując zapłaty za towar, możesz przypomnieć się odnośnie wpłaconych 5 zł, co zostanie odjęte od ceny ostatecznej zakupów. Sklep jest poinformowany odnośnie rezerwacji, więc w momencie rozpoczęcia rozmowy z obsługą podajesz numer rezerwacji dla uwiarygodnienia się. Płatności możesz dokonać kartą bankową i gotówką.

W jaki sposób uzyskać rabat na towary w ButBox (Rabaty)

Kod rabatowy otrzymujesz w momencie pierwszej rejestracji na stronie www.butbox.pl jako klient i podając swoje dane. Dzięki temu jesteśmy w stanie do jednego użytkownika przypisać jeden kod rabatowy do wykorzystania przez 3 miesiące od momentu jego otrzymania.

Jak dokonać zwrotu (Zwroty i wymiany)

Masz 14 dni od momentu otrzymania towaru na zwrot towaru jeżeli go nie użytkowałeś i nie ma na nim widocznych znamion zużycia. Więcej w temacie tutaj: https://www.butbox.pl/pl/content/1-wysylka-zwroty

Jak zareklamować produkt (Reklamacje)

Zawsze masz możliwość reklamacji zakupionego towaru jeżeli wykryjesz jego wady i uszkodzenia, masz na to 7 dni. Więcej w temacie tutaj: https://www.butbox.pl/pl/content/12-reklamacje

Jaki jest termin rękojmi (Reklamacje)

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią. Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu, także produkty kupione w trakcie trwania promocji.

W jaki sposób założyć konto w sklepie butbox.pl (Przewodnik po Twoim koncie)

Będąc na stronie www.butbox.pl w górnym lewym roku jest link "Zarejestruj się" / "Zaloguj się". Po kliknięciu przejdziesz na kolejną podstronę, gdzie masz możliwość wpisania e-mail i hasło. Jeżeli nie masz jeszcze konta poniżej znajdziesz link "Nie masz konta? Załóż je tutaj", otworzy się kolejna podstrona z możliwością wpisania swoich danych jak:

  • Pan / Pani
  • Imię
  • Nazwisko
  • Firma (opcja)
  • Numer NIP (opcja)
  • E-mail
  • Hasło
  • Data urodzenia (opcja)
  • Otrzymuj oferty od naszych partnerów (opcja)
  • Zapisz się do newslettera (opcja)
  • Akceptuję ogólne warunki użytkowania i politykę prywatności

Następnie klikasz przycisk "Zapisz" i jesteś już posiadaczem konta w ButBox. Wystarczy jeszcze potwierdzić adres e-mail na który otrzymasz link aktywujący konto.

Jak mogę usunąć swoje konto (Przewodnik po Twoim koncie)

W każdej chwili możesz usunąć knto po zalogowaniu się na nie lub kontaktując się z obsługą ButBox poprzez adres e-mail info@butbox.pl