pl

Call to us +447458197121

Zamknij (x)
Produkty 0,00 zł
Wysyłka Za darmo!

Wysyłka w ButBox - Jest realizowana maksymalnie do 48 godz. od opłacenia zamówienia przez kupującego. W wyjątkowych sytuacjach może się wydłużyć do 72 godz. jeżeli towar musi zostać wysłany z hurtowni.

Przesyłka nadana jest przez jedną z firm: InPost, Poczta Polska lub DPD. Po wysłaniu paczki otrzymasz na e-mail kod śledzenia przesyłki. Czas dostawy może się różnić w zależności od miejsca nadania paczki (własny magazyn, hurtownia w Polsce lub zagranicą) oraz sezonu (święta, dni wolne od pracy, warunki atmosferyczne itp.) Przesyłki docierają do klienta od 2 do 10 dni roboczych. Zawsze możesz skontaktować się z działem obsługi klienta jeżeli napotkasz problemy z kodem śledzenia i długim czasem oczekiwania.

Warto wiedzieć:

  • Zakupy powyżej 200 zł otrzymują status dostawy darmowej na terenie Polski. Przesyłki zagraniczne są płatne według cennika firm kurierskich / pocztowych.
  • Zakupy poniżej 200 zł obarczone są zmienną opłatą za przesyłkę w kwocie 10-25 zł z możliwością zakupu wielu przedmiotów do wagi 5 kg. Jeżeli przesyłka przekracza wagę koszt przesyłki wzrasta proporcjonalnie według cennika firmy kurierskiej.
  • Każda wysyłka jest ubezpieczona na kwotę 1000 zł
  • Koszty przesyłki przy większych zamówieniach mogą być różne i zależy to od wielkości paczki oraz wagi. Dlatego przy większym zamówieniu cena za przesyłkę wzrasta.

sprawdź cennik przesyłek w butbox



Zwroty w ButBox - Wszystkie zakupione przedmioty w sklepie www.butbox.pl podlegają zwrotowi w okresie 7 dni od momentu otrzymania przesyłki przez klienta, (liczy się potwierdzona data w systemie firmy dostarczającej z którą współpracujemy). Pamiętaj, że towar zwracany nie może posiadać znamion użytkowania, gdyż uznany zostanie za używany i zwrot nie będzie uznany. Nie może być uszkodzony, brudny i poobcierany. Zwrot jest uznany w przypadku kiedy towar zakupiony nie podoba się, jest w złym rozmiarze, kolorze, modelu i widać uszkodzenia lub został źle wykonany przez producenta (wadliwa partia towaru). Przed każdym zwrotem najlepiej skontaktować się z działem obsługi klienta opisując problem oraz przesłać dokumentację fotograficzną. Na każdy zwrot towaru sprzedający zapewnia usługę kurierską jeżeli wskazane uwagi do towaru zostaną uwzględnione. Jeżeli na towarze widać ślady użytkowania, nie może podlegać zwrotowi. Masz 2 możliwości zwrócenia towaru:

Zwrot01.jpg

FORMULARZ ZWROTu ZAKUPIONego TOWAru

Jeżeli potrzebujesz skonsultować zwrot towaru napisz na: info@butbox.pl lub zadzwoń +48 22 2304226